Често задавани въпроси

Какво е VIVACOM Mobix?

VIVACOM Mobix е услуга, която осигурява надеждна Интернет връзка до вилата, дома и офиса посредством мобилната 3G или 4G мрежа на VIVACOM.

Как мога да се абонирам за VIVACOM Mobix LTE?

Можете да заявите VIVACOM Mobix, като посетите най-близкия магазин на VIVACOM или чрез Вашия търговски представител.

Какво е необходимо за да използвам Mobix LTE?

Да вземете 4G SIM карта на Mobix абонаментна услуга от VIVACOM Да използвате 4G рутер Да направите необходимите настройки на използваното устройство.

Как да активирам моята Mobix услуга?

Единственото, което трябва да направите е да включите Вашия рутер на адреса, на който ще използвате услугата и да следвате стъпките от приложеното ръководство за инсталация.

Какво е mobix.vivacom.bg?

Интернет портал, през който лесно и удобно може да управлявате Вашата VIVACOM Mobix LTE услуга.

Къде мога да използвам Mobix LTE?

Може да използвате VIVACOM Mobix на територията на цялата страна, където няма възможност за оптична или медна свързаност.

Какво е допълнителен пакет Mobix Plus и какво ми дава?

Mobix Plus е пакет предоставящ допълнителни MB на максимална скорост към Вашият абонаментен план валиден до отчетна Ви дата. За да добавите допълнителни MB посетите интернет портала mobix.vivacom.bg

Какво е релокация?

Релокация или преместване е промяна на текущото Ви местоположение, която Ви дава възможност да използвате своето устройство на друго избрано от Вас място, различно от първоначалното. Промяната на местоположението Ви може да бъде извършена през mobix.vivacom.bg , като е нужно да заплатите еднократна такса от 4.90 лв. с ДДС. Позволеният брой премествания на услугата е до 2 пъти на отчетен период.

Какво е „разрешаване на услугата за използване“?

За да бъде възможно използването на услугата Mobix LTE е необходимо да я активирате на местоположението, към което желаете. За да активирате Вашата услуга посетете www.mobix.vivacom.bg. Моля, не заключвайте устройството на място, на което нямате намерение да използвате услугата.

Нямам интернет свързаност?

Уверете се, че сте свързали Вашето устройство към електрическата мрежа и сте поставили SIM картата правилно. За да можете да използвате услугата трябва да я активирате като посетите mobix.vivacom.bg. Ако проблемът продължава, моля, да се обърнете към Обслужване на клиенти на телефон 123.

Интернет скоростта е много бавна?

Възможна причина за бавната скорост е изчерпването на включените във Вашия пакет МВ на максимална скорост. В такива случаи имате възможност да активирате допълнителен пакет MB – Mobix Plus, като посетите интернет портала mobix.vivacom.bg